24.3.10

honey moon !

aku tak da boyfie untuk honeymoon okie ! aku honeymoon sorunk2 je . hahaha . nak citer sket ni . exam aku da selamat habis da . dan alhamdulillah aku dapat jawab semua soalan dengan senyuman sepanjang dalam exam . ehem ehem . kenapa tersenyum ek amelia ? ade baju merah ? oopps . sape baju merah tu . hahaha . ayat bikin panas


merah ke biru ke purple ke yang penting sekarang ni aku da bebas dari cengkaman penjajah yang diberi nama short shem . hahaha . semester dua telah pun berlalu semalam setelah aku dan rakan-rakan tamat buat presentation subjek tv studies ! dan seperti yang aku jangkakan aku akan kalah ditangan kumpulan faris . dan jangkaan yang aku buat tu betul . sir memilih kumpulan TOM TOM BAK sebagai kumpulan terbaik . tapi aku bangga sebab kumpulan aku buat the best . SENORITA PICTURES ! chopp!! chopp!! chopp!!




sekarang ni aku nak berterima kasih kat team aku Ellin and Vinia ! gurls we are the best ! and terima kasih kat lecturer kiteorg Sir Hafizul Amin . dan semalam merupakan hari terakhir kami dalam satu kelas . next time kite jumpe lagi okie Sir . you are the best lecturer we ever had ! aku gak nak cakap terima kasih kat team produksi rancangan CHOPP!! terutama kepada producer and pengacara Chopp!! Karl Shafek Ibrahim . thanx bro ! next time jumpe lagi ! and congratz kat sume team yang dah buat the best malam semalam .




so sekarang ni aku boleh fokus kat keje lain . ada keje ke aku ni ? hahaha . tak de laaa . cume sekarang aku lebeyh fokus untuk terus menyokong dan mempromosi Alif Akademi Fantasia 8 ! untuk korunk semua yang ada facebook jangan lupa untuk join sebagai fan kat Alif Kadim Fan Page . korunk ajak semua membe-membe korunk dan teruskan mengundi dan menyokong Alif ! okie !



peace yaww !

2 comments:

Anonymous said...

haha! dont worry.. anyway im glad dapat tolong u and ur team but the most important person bukan i tapi the Producer of Chopp - Abang Jamira.
All the best to u! :)

~Karl Shafek~

ameliafarina said...

production team CHOPP!! is da best !