1.3.10

aku dan motosikal ?

giler pelik naik moto . selit sana selit sini . berangin je . and surrounded by all the cars . so weird . hahaha . plg xsuke bile helmet tu longgar . mmg mcm shial . nak nak plak bile gurl yang bwk moto mmg kene buli je la .

minggu neyh aq da rse mcm minah rempit naik moto ngan membe aku . bestie aq dpt lesen p . so die asik nk merayap naik moto . and ajak aq merayap skali . hahaha . siap nak anta g kolej lg tu . but not for me okie . rosak ar rambut aku kalo nek moto


pastu da ar moto klu laju sgt2 terasa mcm terbang . jd pembonceng mmg rasa die teruk . hahahaha . aku xsuke kowt . i hate bike . but at the same time i really adore 'big' bike . and wish too ride 'em . hahaha



me and bike . so weird

8 comments:

Qamaruls said...

meh la naik motor saye.. motor saye besar ha3

ameliafarina said...

sudi ke nk bwk ? hahaha


shengal punye Q . bkn moto besar cm tu ar .

Qamaruls said...

tak ckup besar ke motor aku tue??

Amy Husairyy said...

yelah..orang senang mcm ko mana suka naik moto.tak leh kena panas,kena debu sikit pon..haha

letaknamaterlalumainstream said...

aku penah jatuh moto siap fobia ag ap cer en?
ahha dulu tak suka ar, sekarang kan paksa nan amy, huh, naik je leeeee
redha ahha :D

ameliafarina said...

q : sgt besar . tp xmnt . tp klu nk bwk jln2 ley gak . hehehe

amy : ngek ko . bkn la ngok . aq xbese ar . shengal . n tkowt

aynal : wa xtau nk ckp pe . hahaha

Qamaruls said...

motor aku sedap single rider jer.. kalu ride 2org nti org duk blkg mesti nak tejatuh2.. pdn lah muke kalu jatuh! ha3

ameliafarina said...

ngok ar ko Q hahaha