9.3.10

cupcakes part 2

fuyoo cmnt approval byk . updated blog pun byk . aq je yang tak on . hahaha . okie okie . alkisahnye semalam sangat sangat la penat . almaklumla . international womens day kan . so aq and membe2 pompuan aku berkampung dirumah aku wat cupcakes lg . kali ni request dari aynal . die suh ajar wat cupcakes . hahaha .

so kul 11 ellin and member2 aku yang lain dtg umah . and then kteowg check barang . skali ley plak buku resipi ilang . aiyaa bikin spoil plak . last2 cupcakes tu gune resipi brani mati punye . hahaha . slamat sedap doe . hahaha

da siap bakar cupcakes . its time for toping ! part neyh mmg aq salute aynal punye design ar . lawa lawa plak . duyaii . jeles aku . hahahaha . masing2 wat cupcakes utk buah hati and family masing2 . and lastly kteowg wat cupcakes utk our beloved lecturer .

mimi punye

aku malas nak upload byk2 la . sory beb . hehehe . peace yaww !

No comments: