14.3.10

Alif Kadim student AF 8

nape ngan entry kali ni ? hohoho . okie kali neyh aq nak promote Alif Kadim student AF musim baru . kalau korunk ade tengok konsert tirai smalam die nyanyi lagu Live Like We're Dying . actually aq x expect langsung die akan bawak lagu tu . aq ingat die akan bawk lagu retro mcm Ratnaku or Amy . khas utk aku . hahaha .

korunk maybe wondering nape aq predict lagu2 tu utk die . korunk sndr dengar la sore die yang besar x padan ngan badan tu . ahakz . dan sebenarnya (da mcm previous entry plak) aku neyh kenal ngan alif kadim neyh . dan aku sangat2 t'kejut bile dapat tau alif student AF musim kelapan . bile aku tengok gamba die aku da dpt cam itu die . and aku wat kepastian dengan melihat nama2 pelajar yang dinyatakan .

perasaan aku ketika itu berbelah bagi . aku ade rasa bangga . terkejut pun ade gak . sedeyh de gak kowt . jeles toksah citer ar weyh . trus aku capai enset kesayangan yang xbrape nak sayang tu . aku mesej membe baik si alif neyh . rahim membe aku gak . hehehe

"rahim ! apsal ko xbgtau aku alif masuk AF ? t'kejut kowt aku tengok muke die dlm paper . jeles giler sampai nak nangis kowt "

tu la text yang aku bagi . and rahim bley plak die nak main2 kan aku dulu . die punye reply xley bla betul .

"ye ker alif ? mane de . ko salah orang kowt . xde la . tu bukan alif"

rase mcm nak tampar je si rahim neyh (main2 je sbb aq syg ko weyh!) . ngek punyer rahim .

"weyh da terang2 tulis name die alif kadim . ko ingat aku x cam ar die . ngek ar ko"

"hahaha . aku la org 1st dpt tau die msuk af . mcm mne rupe die ? kurus ? gemok ? aku da lame kowt xtengok die"

padan muke ko da lame x tengok die . aq neyh ko x tny plak kurus @ gemok . setahun ko xjumpe . kuang asham ko ! hahahaha . kite da melalut bab aku n rahim plak . sorry readers ! meh aku citer sket kisah idup si alif yang aku tau . hahaha

1st time aku jumpe die kat event skola aku . die masuk p'tandingan karoke . ofcoz ar juara kan . die punye sore mmg tyme tu wat aku t'pikat la . ececeh . and then ade skali tu aq karoke ngan die . toksah citer ar sore tu . t'pikat lagi . macam t'pesong je entry neyh .

okie back . die neyh pernah masuk banyak pertandingan ngan kakak die . aku rase mmg adek bradek sore sedap kowt . skali ngan membe baik die si rahim tu pun sore sedap . die turunkan ilmu wo . die pernah menang tempat kedua dalam pertandingan Bintang Klasik National (sbb tu aq predict die nyanyi lagu retro utk tirai) tyme tu die kalah di tangan sorunk peserta yang merupakan pelajar aswara .

then die pernah cube OIAM 3 . tyme tu aq pun cube . aku xlepas stage first lg . hahaha . die plak xlps stage 4 kalo xsilap (sorry kalau salah info) . he's a nice guy i would say . mmg agak pemalu . tapi kalau da kenal die neyh shengal la . i mean die neyh klakar . seriously . mmg fun doe lepak ngan die . die and rahim mmg suke main bowling . aku and membe baik aku plak suke nak main bowling ngan dorunk ! it was fun weyh .

after spm die amik jurusan music kat aswara . neyh lagi satu wat aku jeles . kalau x aku pun seangkatan ngan die . tapi lain course . malangnye aq x g aswara . kuang asham tul si alif neyh suke wat aku jeles . hahaha . korunk mayb mcm xcaye sangat kan . aku betul kenal ngan die ar . kalau xpercaya aku serta kan bukti utk korunk okie .

alif kadim
pic taken from my enset okie !

me wif alif
kan aku da cakap !

this is rahim ! wif alif .

yg tgh tu my junior .

sume pun nak snap pic ngan alif .

korunk tengok la pic2 kat atas tu . sume dok sebok berebut nak snap pic ngan alif . slamat da de gamba awal2 . nanti alif da kuar AF sure xsempat nak snap pic lg . hahaha . so korunk sume neyh kalau rase alif layak ke peringkat seterusnya and layak ke final pe tunggu lagi ? vote la Alif Kadim . (mmg aku tulis entry neyh utk promote)

AFUNDI10 ALIF dan hantar ke 32999 . undi weyh ! vote okie ! peace yaww !


7 comments:

kawaii said...

suara dia mmg sedap..
but, dia cm sissy la...kenapa ha?
ketara sgt kowt..

ameliafarina said...

ooops . okie actually mayb mata kasar nampak mcm tu . but he's not

hahazirahas said...

cutenye alif time dia muda remaja. bertuah la sis jadi mber alif. sy minat sgt gn alif. hehe~ :D

ameliafarina said...

zirah : thanx . jgn lupa afundi alif k . hehehe

..dAyAh.. said...

alif nie mmg pkai spec er???cute lar...

Anonymous said...

alif nie mmg pkai spec er???cute lar..

Aina Amirah said...

I love you Alif ! :))