16.1.11

potong !


sedih nye weyh . huhuhu . astro dah kene potong . haish pe nak wat . ekonomi makin meningkat sampai tak mampu nak bayar astro . huhuhu . sedihnya aku . tak dapat tengok citer best2 lg dah . harap kan tv je besar . channel hampeh . aku rindu laa nak tengok cartoon . especially detective conan, phineas and ferb and hagemaru . huaaaa !!!


hagemaru !


hensem lak conan ni aq tengok !


the best kids in danville !!

astro warna pun dah takleh laa nak tengok . aku nak tengok cter ouh yeah ! huhuhu . sedih nye . haiyaa . tak lame lg imam muda plak . woi bapak tambah kesedihan camni . xmo dah list down program yang aku tak dapat tengok . selamat tak subscribe astro on demand . kalau tak tambah sedih aku tak dapat tengok citer cina !


Photobucket

1 comment:

Qamaruls said...

haha fineas n ferb.. kartun fevret aku.. takleh calen ben 10.. bosan dah takde serie baru..