25.1.11

kawan


for the first time i met you after a long time we be a friends . how sweet you treated me . hahaha . aku takkan lupe hari bersejarah ni *history sgt laa* 25 Jan 2011 . thanx sebab ajak aku kuar . thanx sebab belanja aku makan . thanx sebab borak2 ngan aku . thanx sebab kau gembira kuar ngan aku . thanx sebab buat aku senyum . paling aku tak boleh lupe ........bile......


terima kasih sebab dah buat aku TER-sembur air dalam mulut aq kat ko !! hahaha .




aku suka sangat . terima kasih shud :D now aku dah tak rasa kau jauh . hehehe . thanx dah kembali balik macam dulu . bile jumpa ko aku mula kenal hargai kawan and hargai diri sendiri . jangan pernah jauh dari hidup aku . ko adalah kawan . ko adalah abang aku . walaupun ko tak suke dengar aku membebel . heehehe . tak sabar nak tunggu ko ade kete plak . hahaha .





p/s : sory kalau aku tak snap pic ngan ko . aku segan . sory kalau aku tolak pelawaan ko nak belanja shawl . aku segan . hehehe .


Photobucket

2 comments:

DuniakuAbstrak said...

ehem2 bf eh?

Mell said...

ehem2 bukan bf lerh . kan dah tulis tu kawan . aiyaa .