11.1.11

kisah motokar !


akhirnya aku diberi kebenaran untuk belajar memandu ! hahaha . aku dah lulus ujian komputer dengan jaya nya *agak terserlah kepoyoan disitu* walaupun agak nervous sket tyme buat tu . alhamdulillah berkat aq check semua balik aku lulus dan ofcoz ar dpt lesen L kan ? haiyaa .


seterusnya aku pegi teori amali plak . sapa yang dah de lesen tau lah kejadah pe benda tu kan . cter enjin pastu amali drive . for the first time aku tekan clutch and pedal minyak tu . n kete berjalan atas kehendak aku . giler susah aku nak gune teknik push and pull tu . takleh silang tangan langsung . der~~~


selamat lah abah aku tak pakai kete manual . kalau tak mau tak mati aku tengah jalan . hahaha .


*aku dah xtau nk blogging psl pe lg . haish ... dah mcm mencapub pun de gak ni*

Photobucket