11.4.10

terkilan



ape plak kali ni yang aku nak celoteh kat blog aku yang serba kekurangan ni ek ? tajuk pun sedih je . aku sekarang ni terkilan bila tengok carta undian Akademi Fantasia 8 da xda nama Alif . Alif jadi mangsa undian untuk minggu ke empat . sekarang ni da xde la post psl ALif . korunk pun da xkan bosan baca kisah Alif dalam blog aku kan ?


semua nye serba xkene sebelum mula konsert ke-4 . kteorg da dapat rasa bila berebut tempat dengan fans iwan . lepas tu mood mula hilang . undian asik xmasuk . and persembahan grouping alif sorunk2 atas center stage . petanda alif terkeluar . lemah sangat kiteorg rasa . sedih tu xyah citer laa kan . kecewa dengan keputusan .


tapi aku anggap ni satu permulaan buat Alif . terima kasih kat member2 aku yang tolong aq vote alif . im speechless .. xtau nak cakap pe lg da . haiz =.=



No comments: