26.4.10

her big day

aku ingat lagi 1st time aku jumpe minah ni . memekak je depan umah aku jerit2 panggil membe die . kalau nak panggil pun pegi je laa kat atas ketuk pintu umah budak tu . kacau je laa aq nak tengok tv kat umah ni . duyaii . memang tyme tu aku sangat sakit hati ngan die . kire nyampah laa ngan minah ni . kalau aku dapat peluang tampar memang 2 cop tapak tangan aku bagi kat pipi gebu die tu .

gebu kn pipi minah ni

lepas tuh da masuk sekolah menengah tetibe boleh pulak satu sekolah ngan die and membe die yang turut serta memekak tuh . tunggu bas pun ngan die . sebab rumah kiteorg dekat jerk . mak aku plak boleh suruh aku rapat ngan dorunk . tak kuasa aku . tapi bila da sampai kat sekolah dapat tahu satu kelas ngan membe die tu . nak tak nak rapat je laa . last2 aku jadi membe dak tu . then tetibe kene tukar klas arab plak . part ni aku da xde choice . memang duduk sebelah die laa .

selekeh btul dua2 budak ni

tanpa disangka-sangka aku ngan die ngam . siap boleh masuk 1 unit b'uniform yang sama plak . selalu berdua jer ngan die . sampai dr senior-kawan2-junior sume salah panggil nama kteorg . b'tukar nama plak . aku ingat lagi senior aku cakap kteorg ni macam belangkas . ooo i miss u abg hazwan pandek ! ahakz . walaupun minah ni agak nakal and pembuli gak tapi aku xkesah laa . fun kawan ngan die . dr nyampah terus jadi membe baik .

best friends forever

lepas tu bile masuk form 4 aku ngan die da berpecah . kami tidak lagi seiring . nak wat cam mane da die minat bidang lain aku minat bidang lain . so tercampak laa aku kteorg kat kelas yang berlainan . tapi rehat kteorg still same2 . mana tak nya dua2 pun b'tugas jadi ahli koperasi and pengawas pusat sumber . korunk tengok sendiri laa . tak macam kembar tak serupa ke tu ? nak nak pulak bile dua2 pakai uniform yang same .

KRS always in our heart forever

aku ingat lagi waktu kteorg jadi senior . waktu form 5 kteorg incharge untuk pertandingan kawat . bersungguh-sungguh kteorg sampai balik hujan2 and malam2 . lepas tu b'lari satu sekolah merayu budak2 masuk kawat . last2 berbaloi gak biler menang tempat ketiga . kira 1 achievement gak tau ! aku rindu giler moment pengorbanan and kejayaan ni .

tyme kawat sukan

aku ingat lagi biler aku ponteng skola ngan die . sangat nakal kteorg . patut laa spm dua2 pun kantoi . die selalu blanje aku macam2 . siap bagi aku handphone kesayangan aku . sony ericsson W890i kaler hitam . last2 henset tu kene curi . sadis betul . bukan tu jer . die bagi aku makan banyak2 . hahaha . sampai skunk ni aku gemuk . kalau die tak bagi makan aq tak mungkin reti nak order mcD, KFC, burger king, pizza and sume2 yang western laa .

tyme ponteng

aku ingat lagi waktu kiteorg mula2 kerja . dua2 pun apply keje yang same and dua2 pun dapat . 1st time keje famous amos mmg penat mcm cilake . last2 dua2 benti pada hari ke-4 sbb dua2 dapat offer keje kat parkson plak . heaven sgt laa sbb dekat . dua2 syif tak sama but still balek same2 . ahakz . and then benti keje lagi sbb da malas . tup tup die apply 1 keje ni . tapi benti lps 2 hari sbb bosan aku tak da . hahaha

before pergi keje

now tibe mase FUCK . Fokus Untuk Capai Kejayaan . dua2 sambung belajar . kali ni terpisah jauh . bukan macam tyme sekolah yang lain2 kelas . kali ni lain kelas . lain bidang . lain kolej . lain negeri . dia tercampak jauh kat perak tu . aku still di takuk lama kat kl . kali ni dua2 da jumpe kawan baru and membe baik yang baru . but still tak sama . tiap kali die balik KL wajib jumpe aq dulu .

hangout together

and now 27 April 2010 . her big day . birthday die . tapi kali ni 1st tyme die sambut w/out aku sebab aku kat kl die kat perak . sadis sadis . now tunggu die abis final and jumpe aku baru boleh celebrate birthday . and right now while i write this entry . i really miss her so much . minah yang aku nyampah dulu da jadi membe baik aku yang paling rapat and paling aku sayang . i heart u so much my friends . banyak lagi cter and kenangan aku ngan die . tapi tak nak cter banyak2 . nanti korunk bosan .

I Heart You Forever

happy 19th birthday nur hidayah kamaruddin
and i hope u'll success in your life
and achieve everything u want in this world .


peace yaww !

1 comment:

letaknamaterlalumainstream said...

heheh agak aa memang muka agak serupa hehe ;p
cool ;)