26.4.10

forget me not . my drugs

ape laa ko ni amelia . da pandai plak drugs2 ni ek ? hehehe . bukan nye pe pembaca2 ku sekalian . hehehe . cme aq agak shengal sikit biler da beli silky girl roll on perfume-forget me not . dulu aq slalu pakai . pastu da jarang . now pakai balek . tu yang addicted balek . ahakz .


aq nak story sket kejadian pada tarikh 27 April 2010 ni . macam2 peristiwa yang ada . ahakz . ramai plak b'day gurl n b'day boy yg aq knl utk ari ni ek . b'day yang paling istimewa ialah b'day membe baik aq yg terchenta . hari ni b'day dayah ! tp nanti aq wat entry khas untuk ko okie . n then bday ex classmate aq . idayu syg . lame xumpe ko . also bday amar n bro zikri . pape pun happy birthday untuk korunk diatas !


tapi 27 April 2010 ni pun buat aq bengang . bukan nye pe pun . ni sume kolej punye pasal . memang laa aku agak malas nak pergi kolej sbb kelas petang . and aku kene pergi sendiri plak tu . da siap2 baek punye ngan wangian forget me not tu . siap punye ayu pakai skirt lg hari ni . nak pikat senior2 yang ensem2 n jambu2 tu . eh salah plak tujuan . slamat aku tak make up lagi . da nak kuar umah da pun . skali klas plak cancel . ku rasa macam cilake pun de gak .


aku sakit hati sebab kalau bg tau klas cancel awal2 bley gak aq pegi SEGI tgk presentation subject videography . duyaii . sakit hati ku . kejam laa mcm ni . kolej tu pun satu time2 camni plak xde letrik . xbayar laa tu . adoyaii . t'lepas aku nak g damansara cuci mata dak SEGI plak . eh eh eh salah tujuan plak . nak g usha video dak2 SEGI tu laaa . pape je laa .


peace yaww !

No comments: