12.4.10

full reloaded


pelik pelik je tajuk . kali ni ape yang full reload bkn laa kredit kat enset aku ni . tapi semangat and mood aku yang ilang sejak peristiwa malam debaran AF tu . sejak debaran tu aku ilang semangat and ilang mood sampai gitar pun aku tak sentuh sebab tak nak laa menodai kesucian gitar kesayangan aku tu . ayat nak dramatik je . ni la padah je bile da full reload .


tapi sekarang tidak lagi . aku da mula semangat . im a fighter man ! ouh yeah . hahaha . tetibe je an . so sekarang ni aku nak wat ucapan penghargaan . so korunk baca je laa yer . hahahaha


pertama nya aku nak ucap thanx sangat kat bestie Dayah sbb die da sanggup call aku malam tu . tp call cter prob die plak . hehehe . xpe2 kte tukar prob . then malam tu bersambung plak ngan Qamarul yang da teman aq sampai ke 5 pagi and melalut sesame . aq heart ko plg byk . thanx gak kat Sara da bagi kata2 semangat walaupun ringkas . Fed and Husnaa thanx teman karok ilang kan tension . hahaha . walaupun 2 jam je . tapi fun laa .


tapi pe yang wat aku terharu bila tengok sambutan peminat Alif . hebat la korunk sume Alifans . aq yg bkn artis pun terharu . tu wat aq naik balik semangat . sesape yang da IM n YM aku tu thanx laa okie . Faris and Syud aku heart korunk . tp the most important person is family alif and membe2 alif semua yang sama2 tabah . Kak Zimah Kak Feyza Apit Aus and Farah . hehehehe . heart korunk sume .


aku lak yang lebih sampai tulis teks ucapan penghargaan ek . eh..suke aty aku laa . nak meraikan semangat ku yang da kembali ! lagipun ni ruangan aku . blog aku . hahahaha .


peace yaww !


p/s : carry marks membanggakan ! hahaha

No comments: