18.5.10

kasi kecoh kejap

nampak kat tepi tu tak ? ade new gadget named Kasi Kecoh Kejap . hahaha . kat situ aku akan buat apa2 promoting . jangan laa tny promoting pasal apa . kan aq da cakap aku wat apa2 jenis promoting . aku rasa nak promote aq promote laa . dari aku kebosanan tak tentu pasal baik aku buat kerja kerja promote ni . hahaha .


ok kali ni aku nak promote dua benda sebenarnya . 1st pasal contest homegrown presenter macam yang aku hebah kat tepi tu . so aku nak mintak laa pembaca jalanan blog aku ni untuk vote for Karl Shafek Ibrahim as Homegrown Presenter . kalau boleh buat laa tiap2 hari . senang je langkah langkah nya


1. tekan link ni > homegrown


2. tekan like *yg aku bulat tu*




ok benda kedua yang aku nak promote ialah ALIF KADIM . mcm bese der . hahaha . ok ok . aku nak promote single Alif iaitu BANGUN SEMULA . best wo lagu ni . tak percaya ? jom dgr kejap .




haaa . best tak ?? kalau korunk suka ngan lagu ni . jom blutut atau inprared ngan membe2 korunk semua . sharing is caring . and jom kita masuk kan lagu ni kat carta era . senang je cara nye . korunk request laa lagu ni kat radio ERA tu . kalau bley every hour nak dgr lagu ni . ok ? so hope korunk puas aty ngan apa yang aku promote hari ni . lain kali aku try promote benda lain pula . ok ? heheehe


peace yaww !

No comments: