1.6.09

I'M A COFFAHOLIC

yup dats true! i am a COFFAHOLIC!! jarang remaja seusia aku ni jd peminat coffee. sebab selalunye coffee ni lebih terkenal dikalangan orang yang seusia ayah aku. even my bestfriend is feel weird towards me. without coffee my morning will turn from a wonderful to wonderfool. n for me da best coffee is ofcoz NESCAFE! murah je kowt. klu nk compare ngan starbucks @ old town..aku lebih suke nescafe. its all start from my dad! thnx abah..hehehe. so..im choosing cappuccino for my favorite types of coffee. usually both espresso and cappuccino is well known among us. espresso ni coffee yg agak pekat jugak. dat is y i didnt choose espresso in my favorite list. cappuccino lak de beza sket. sbb dlm cappucino ade mcm2 rse. ade coffee ofcoz and milk with da sprinkled of choc. lagi 1 tarikan cappuccino ni kalau korunk sume tgk kt mne2 kedai coffee dorunk mesti serve cappucino ngn mcm2 design of a foam milk yg de atas coffee tu. it is so nice. dat is de art of coffee. but..if u r not a coffaholic and nvr try it yet..becareful coz it might make u addict to it.


No comments: