14.11.10

impian dan harapan


Mimpi dan harapan cecita yang tinggi menjulang
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang


chewah . ley sempat lak quotes lirik hanya di mercu ni . kalau lah satu hari nanti cita-cita aku nak jadi seorang pengarah filem tercapai . aku ada impian yang akan aku semat dalam diri ni supaya tercapai ! antaranya

  • nak bekerjasama dengan pelakon2 yang aku kagumi iaitu BETO KUSYAIRI, AZHAN RANI, ZAHIRIL ADZIM, AMEERUL AFFENDI
  • nak buat filem aksi/martial art
  • nak jadi seorang pengarah yang buat filem kerana penonton dan bukan kerana anugerah
  • nak buat filem supaya ramai orang dapat pengajaran baik
  • nak buat filem yang boleh ubah persepsi penonton Malaysia !
ini antara impian dan sebab2 mengapa aku masuk bidang ni ! harap-harap aku tak kecundang di tengah jalan .


Photobucket

No comments: