12.11.10

idea please :)


aku bukan seorang penulis blog yg aktif seperti dulu . HOHOHO . aku sendiri xtau nk tulis pe kat ruang kosong ni . nak aq bg alasan kenapa aku jarang update ? nah baca alasan-alasan yang aku sediakan n korunk sume bley laa pilih sndr alasan mane yg sesuai

  1. assignment kolej banyak dan memerlukan komitmen yang sepenuhnya dari aku . hingga perlu keluar sempadan KL untuk siapkan assignment
  2. aku takde cerita untuk dikongsikan kat korunk
  3. aku dah malas nak taip panjang2
  4. dah takde pembaca kowt kat blog aq ni
  5. bahan yang aku tulis kat cni tak menarik minat langsung

tu laa alsan yang aku ada . kalau suruh aku pilih alsan tu aku mungkin akan pilih alasan no. 3 tu . HAHAH . da ar . ni pun dah cukup panjang n penat aku menaip . bukan ade org bace pun kn ? tetibe aku rse alasan n. 4 tuu boleh diguna pakai . hohoho . atau mungkin alasan no. 5 tu penyebab alasan no. 4 ? ntah ar . sesapa yang rase nak bce tulisan aku ... ape kate korunk sendiri yang sediakan topik untuk aku . kalau ade 5 komen ttg tajuk @ topik baru mungkin akan aq usahakan . kalau stakat 1 komen aq tak amik kira kowt (nampak sgt takde org bace blog ko) . renung2 kan laa yer :D


Photobucket

No comments: