30.12.09

2009 to 2010

ramai gak yang da update blog pasal tahun 2009 neyh ek ? hahaha . aku pun nak update ar pasal 2009 . sebab malam new year aku busy . hahaha . xley bla btul alasan . taun 2009 neyh macam2 da jd kat aku .


bermula dengan taun 2009 aq bukan lagi pelajar sekolah . aku happy giler bile da rase bebas sket . sikit je la ek . hehehe . taun 2009 gak la aku mula kenal erti susah cari dutit yg dirasai oleh insan-insan yang earn for living . hahaha . aku start cari keje . bukan senang wo cari keje . bile da dapat keje penat plak nak keje . penah gak ponteng keje . hahaha . aq keje pun 2 bulan jerk . xtahan penat n buhsan . so after benti keje tuh aq xkeje langsung . duk umah .


2009 neyh gak la penentu masa depan aku . result SPM kuar and aku kecewa gak ngan result aku . n terkejut . hahaha . teruk wo result . so punah ar harapan aku . aku ngaku banyak tul aku main tyme form 5 so xde la aq rase down giler-giler sbb usaha pun sikit kan . result utk masuk IPTA kuar n aku x b'jaya utk msuk IPTA yg aku idamkan . hahaha . xpew2 . so aku mohon ipts idaman aq pulak . nk kejar impian jd arkitek . tp xkesampaian setelah dinasihati oleh mak aku . hahaha


so akhirnya aku habis kan masa aku terdampar di 1 IPTS yg jd idaman aku dr kecik lg . Malaysian Institute of Integrative Media . macam2 jd selama aku jd student MIIM . byk yg jd kt diri aku n aku gak perasan perubahan diri aku neyh . wakaka . xley bla tul .


selain tuh 2009 merupakan taun yg agak kritikal bila m'sia digemparkan ngan H1N1 . btul2 menakutkan . huhuhu . tp 2009 ade gak manis nye biler aku jumpa membe2 baru yang banyak ragam nye . eda ngan celoteh nye . nana ngan slumber die . elin ngan giler die . amir ngan camera die . ayen ngan 'scandal' die . hahahaha .


intan adllin adnan . faris imadi kamarudin . ammirul jasnie jamil . lavinia cassandra louis . dorunk neyh ar member yang paling banyak aku habiskan masa aku spnjg aku knl dorunk . xsangka pun de gak . wakaka . byk experience ngan dorunk sume . thnx guys ! aq gak da merayap jauh ngan elin n selalu tido umah die . tuh bg aq pglmn yg aku btul2 xsangka . xpenah kowt aku merayap ber-2 jerk sampai ke klang jauhnye . hahaha .


jumpa artis xyah citer ar weyh . sampai da muak pun de gak . wah ! hahahaha . riak tul aku . pengalaman 2009 yang aku xsangka gak . hahaha . pergi recording sana . pergi recording sini . pergi show sana . pergi show sini . hahaha


okie okie . pe yg korunk baca kt atas tuh memang normal . tp tuh still pengalaman n permulaan idup aku . banyak lagi pengalaman aku . tp neyh je yg aq dpt recap balik . hahaha . pape pun new year makin menjelma . so aku wish kat korunk happy new year 2010 okie



p/s: aku xpenah wat azam taun baru coz aku tkowt x t'capai . hahaha

2 comments:

edaolala said...

haha. :D ecehh nama aku pun ada. aku bangga aku bangga ! hahhaa :P

ameliafarina said...

opcoz . ekeke