24.10.10

entry sakit hati !


aku bukan nak mengutuk atau menghina atau membodohkan atau mmengherdik atau memandang rendah . tapi bila sekali aku tak puas hati memang aku takkan berubah . lagi-lagi dengan orang yang tak paham bahasa dan tak boleh terima keadaan aku . sebelum aku buat sesuatu perkara aku selalu pikir pasal orang lain . dan aku selalu bagitahu apa kehendak aku . tapi pernah ker anda semua pikir apa yang saya lalui ? jadi sila ambil perhatian setiap apa yang saya beritahu .



kalau awak rasa awak tak tahan awak keluar dari tempat ni . kalau awak rasa benda ni terlalu berat cuba rasa apa yang saya lalui sepanjang hari . kalau awak rasa awak tak boleh terima dugaan lebih baik duduk rumah . kalau awak rasa tak boleh terima pandangan orang lain teruskan duduk dibawah tempurung . kalau awak rasa saya ni teruk jauhi saya . kalau awak rasa perangai saya melampau sila jerit pada saya . kalau awak rasa awak betul jangan masuk dalam dunia ni . kalau awak rasa tertekan jangan pernah terpikir untuk cuba apa yang saya buat .



saya mintak maaf pada anda semua . betul cakap si sahabat "kita kena pandai tikam belakang" sebelum orang tikam belakang kita . kalau awak rasa entri saya ni sebagai satu kutukan atau penghinaan atau satu kata2 seorang pengecut awak dah salah . sebab saya hanya ada tempat ni untuk beterus terang . dan saya tak sampai hati nak cakap depan awak sebab saya taknak hilang awak . awak tak pernah nak paham saya .


*tears on my cheek


Photobucket

2 comments:

Qamaruls said...

ala entry sakit ati plak.. bile nak wat post mnyanyi lagi..

ameliafarina said...

ceyh xley bla ko . HAHA . mengong