20.10.10

20102010


tarikh yang sangat chantek . tapi takde kene mengena pun dengan pe yang aku nak cerita kat sini . cume tarikh tu chantek sangat . hahaha . aku just nak share pasal kejadian semalam . aku sangat tension and rasa gagal semalam .


for the 1st time aku shoot dengan production yang lebeyh besar . tapi tidak laa bermaksud production tu dah established . cume dak2 kelas aku banyak membantu . terima kasih kat dorunk yang banyak bersabar dengan aku . sebagai director memang confirm aku tanggung risiko yang lebeyh besar . and banyak kelemahan yang aku kene baiki . semalam is day 1 untuk kteowg .


hari jumaat aku akan bangkit semula ! aku akan kuatkan semangat aku untuk terus berjaya ! kawan kawan aku perlukan korunk untuk support aku ! C'MON ! C'MON !


Photobucket

No comments: