21.9.10

PEREMPUAN


this is the best feeling !! *follow lyrics avril dlm iklan Canon*

the best part is aq da lame wo tak jalan-jalan shopping macam ni . macam-macam ade . macam-macam dapat . thanx to husnaa and aynal for the best moment today . yang penting aku tak beli benda bukan-bukan . semua nya keperluan *agaknya kowt* HAHA .

tudung idaman sudah beli . beg idaman sudah beli . now koleksi beg and tudung bertambah . suke sangat . masih ada lagi tudung idaman yang belum aku beli . bulan depan masih ada . HAHA . yuk ikut kami . semua tudung dah test but 1 gambar je aku amik . first time pakai tudung macam tu . ada rezeki nanti ley tambah koleksi kasut plak . huahuahua .


syria instant hijab
*first time try*


teringat lak zaman sekolah . memang aku PANGKAH bab shopping shopping ni . sebab aku tak suke . sekarang ni da abis sekolah macam nak beli satu kedai plak ko mell ! kat sini aku ada nasihat sket untuk korunk semua .

  • shopping laa sementara STOK masih ada . kunk da naik harga stok abis menangis tak berlagu lak
  • shopping selagi ada masa . nanti da busy merungut membebel pulak korunk .
  • sebelum shopping sediakan shopping list . takda ar membazir duit korunk
  • dah name pun shopping mesti nak murah . bile SALE tu jalankan lah tugas sebagai wanita

mintak maaf laa kaum adam . ini lah PEREMPUAN !


Photobucket

6 comments:

CERITA LEBAT said...

okay..wakil kaum adam tak kisah pun.bwahahah

diriku said...

best shopping ni kalau duit byk..he2

ameliafarina said...

@CERITA LEBAT ; ceyh . xde ar slalu nye laki mne laa suke girl nk shopping2 neyh . HAHA

@diriku ; duit raya ade . HAHA

Mohd Fadil said...

best shopping kalau banyak duit...tapi yang pasti aku tak suka ikut wife aku g shopping...beli tudung pun berjam-jam...:p

ameliafarina said...

@Mohd Fadil ; hahaha . xley bla . kire okie ar beli tdung . utk suami gak . plus tdung kan elok drpd beli bnd ngarut2 .

eriey + yaya = erya said...

Shoping best ble brduitla... Tp klau xde duit yg best pun jd xbest...