10.7.10

architecture

uwaaa skunk ni aku rse rindu dengan keje2 melukis corak2 geometry atas kertas putih yang suci bersih . haiz =.=" . rse rindu plak dengan impian jadi ARKITEK . yg sememangnya xde harapan laa . belajar broadcasting takkan nak jadi arkitek . kptsn ko pun bukan hebat sangat nak jadi arkitek . sekarang ni pun arkitek susah cari makan . takkan aku nak jadi gak ?

untuk merealisasikan impian jadi arkitek, aku ade idea yang mungkin boleh membantu . huhuhu . aku akan mula buat replika2 bangunan dan rumah ikut gamba2 yang aku tengok or cipta sendiri . misi waktu cuti nanti ! hahahaha . xdapat jadi arkitek sebenar jadi arkitek replika pun okie laa . xpew2 mungkin rezeki aku kat tempat lain

hope membe aku yang ngah belajar architecture boleh jadi arkitek yang berjaya satu hari kelak . dapat kawan arkitek pun jadi laa . bley aq tanya dorunk macam-macam . hahaha . so pengajaran kat sini korunk sume yang masih belajar tu jangan sia-siakan hidup anda dan lepaskan impian korunk !

peace yaww !

3 comments:

Boolat said...

hehe. aku pon blaja archi jugaa.

Mell said...

ceyh perlu ker ?

Mell said...

boolat . aq da tgk project kat blog ko tuh . aq ske :)