29.6.10

selesai kiamat muncul maskulin


mau cakap cakap disini . tapi bukan soal kiamat yang semakin hampir . tapi kiamat yang dah belalu . syukur da siap presentation pasal kiamat . banyak gak kene hentam and salah . nak wat camne disuruh tulis proposal dokumentari . ingat senang wat doku ? haiz sabar je laa . blajar dari kesilapan . punye laa penat nak siapkan full skrip durasi 30 minit . giler laa . ni baru 30 minit . kalau 1 jam xtau laa nak cakap pe . pape pun sume nye da selesai


sekarang ni muncul plak proposal lain . nak kene siapkan proposal majalah tv plak . hope boleh laa buat . majalah tv - maskulin . hahahaha . mampu !? hadoii ni laa cabaran and dugaan jadi pelajar broadcasting . ni baru jadi pelajar . kalau dah kerja xtau laa pe lg cabaran yang datang .


si penulis tegar ni hanya mampu berserah berdoa dan usaha . hope satu hari nanti bukan setakat jadi penulis setia latingurl91.blogspot tapi akan diangkat sebagai pengarah terbaik Malaysia dan antarabangsa . wah mell tinggi cita-cita kau ek ?


kalau tak tinggi cita-cita aku ni sia-sia laa aku belajar . baik aku duk umah belajar masak kemas rumah pastu kahwin . xpayah susah2 ulang alik dari desa pandan-setiawangsa . pape pun aku dah kehabisan idea nak tulis kat ruang kosong ni . sekurang-kurangnya aku tak tinggalkan kosong . ada gak aku isi dengan kata-kata . wah fhar kau ingat ni kertas periksa ke ape ?


yer saya memang ade banyak name . mell . fhar . amelia . farina . peace yaww !

No comments: