14.6.10

MYSPACE ??

myspace ? apakah ? *wah wah ko amelia mentang baru delete account trus xtau ape itu MYSPACE* ouh yeah ! akhirnya dapat juga aku delete account myspace yang tidak berguna tu . hahaha . buat apa aku simpan kalau aku tak guna . lagipun tak aktif da . sia-sia je wujud . waka waka (tu gelak sempena worldcup)



yer saya gumbira dengan ketiadaan myspace . myspace menyusahkan hidup ku . hahaha . alaa da xde pape laa kat myspace tu . jadi diriku begitu teruja dengan ketiadaan myspace.com/ameliafarina . yer tu die URL lame ku



buat rakan2 ku yang ada myspace tu aku mintak maaf delete xbgtau korunk . ku active FB plak kali ni . tak tau sampai bila ku bisa bertahan . hahaaha . kalau nak update pasal aku korunk boleh laa check kat FB . nak tau FB ku pe ? kalau korunk betul kawan sejati ku pasti korunk pandai search .



pergi laa search yerr . saya takkan bagitau FB saye tu pe walaupun anda melutut merayu menangis *poyos laa ko amelia* . FB kan gune name betul so pandai laa cari yer . sy xapprove org yang sy xkenal . sy mintak maaf . sebelum dituduh sombong oleh orang yang sombong *da add pandai2 tego laa*



aku banyak melalut ek ? okie kalau korunk nak tau aku tulis entry pada 15hb Jun 2010 pada jam 0533 pagi . sedang menunggu masuknya waktu subuh . dan aku tidak tidor langsung yer . kononnya nak wat assignment so aku buat kopi baik punyerr . sampai skunk ni mata ku segar akibat kopi . hadoiii -____-


peace yaww !