16.3.11

membantu dan beramal





hai korunk semua . ini mungkin sesuatu yang sukar untuk diterima . kita cuba realisasikan sama-sama okie . aku dan member2 aku sedang mencari sumbangan/tajaan untuk menampung perbelanjaan penggambaran filem pendek yang b'tajuk 1900 . kami merupakan para pelajar dari MALAYSIA INSTITUTE OF INTEGRATIVE MEDIA . untuk sinopsis sila klik sini .



kepada yang membantu nama anda akan disenaraikan dalam ending credit bahagian PENGHARGAAN di akhir cerita yg berdurasi selama 15 minit . dan setiap seorang yg membantu akan menerima DVD filem pendek kami . kepada penyumbang yang paling banyak akan menerima hadiah istimewa daripada kami . kami akan menghargai setiap bantuan yang dihulurkan . kepada yang ingin membantu jumlah minima ialah RM10 setiap bantuan .



selain itu juga kami tidak akan sia-siakan bantuan yang diberikan oleh anda semua . setiap minima RM1000 yang diterima oleh kami 20% akan didermakan kepada tabung bantuan dibawah UNICEF . selain drpd anda membantu kami anda juga turut menderma kepada yang memerlukan . bantu kami untuk membantu mereka yang memerlukan di JEPUN, AFGHANISTAN, PALESTIN, LIBYA, dan negara-negara yang sedang mengalami pelbagai krisis hidup .




langkah-langkah untuk memberi sumbangan/tajaan

1. Bank-in jumlah yang anda ingin berikan ke
CIMB BANK : NOR AMELIA FARINA - 14350076793527

2. SMS NAMA, ALAMAT, JUMLAH, NO RUJUKAN ATAU MASA, CAWANGAN BANK /ONLINE BANKING, TOTAL BAYARAN ke nombor :
AMELIA : 013-2193348 / 014-7376017

3. atau EMAIL NAMA, ALAMAT, JUMLAH, NO RUJUKAN ATAU MASA, CAWANGAN BANK /ONLINE BANKING, TOTAL BAYARAN ke farina_july91@yahoo.com.au


selamat membantu dan menderma . mari sama-sama ringankan beban kami atas tujuan pembelajaran dan mereka yang memerlukan.



TAHUKAH ANDA ??






Photobucket

No comments: